donderdag 19 augustus 2010

Dag 2 Rust

Om 6.30 uur wordt ik wakker Michel ligt toch wat te doezelen en Tycho is nog in diepen slaap. Geen slechte tijd!
Vandaag wordt er niet veel ondernomen lekker bijkomen van de reisdag. En waar kan je dat beter doen dan aan het zwembad en het strand. Vandaag moeten we wel van kamer wisselen omdat we gisteren niet de juiste kamer hebben gekregen. We hebben geboekt voor zeezicht maar we hadden poolzicht. Vandaag krijgen we de juiste kamer en voor de ongemakken krijgen we 2 dagen complementary breakfast. Dus rond 8.00 uur zitten we aan het ontbijt en het smaakt ons allen prima.
Na het ontbijt rijden we naar de walmarkt voor de eerste levenbehoefte, zonnebrand, drinken en koekjes.
De rest van de dag wisselen we af tussen strand en zwembad en met een graad of 34 is dat toch de beste plaats om te vertoeven!
De lunch houden we lekker makkelijk, een broodje van de subway aan het zwembad en voor het avondeten gaan we naar de Cheese Cake Factory.
Rond 20.00 uur hebben we het toch wel gehad. We kunnen het nog wat rekken tot 21.00 uur maar dan gaan we toch echt plat! Tot 1.00 uur slapen we rustig en genieten van ons bed maar dan wordt ik wakker van een bel. Na me georiĆ«nteerd te hebben waar ik ben dringt het tot mij door. Het is het brandalarm! Al snel is het weer stil maar dan weer een keer. Nu wordt ik toch wel onrustig en weer is het stil. Maar dan weer, nu toch maar kijken. De hele gang staat vol met mensen maar geen actie! Wat doe je dan? Toch maar even de receptie bellen. Die stellen ons gerust er is niets aan de hand, iemand wil grappig zijn. Nou dat kan ik niet echt waarderen om 1.00 uur s’nachts. We zetten onze slaap voort, maar toch slaap ik niet echt rustig meer.

3 reacties:

Needmagic zei

Wij waren al bang dat jullie naar Australie waren gevlogen omdat we maar niets op de weblog zagen komen.
Maar gelukkig toch gewoon "thuis" gekomen en met niet al te veel moeite lees ik.
Heerlijk om zo te beginnen.
Wel vervelend van het brandalarm maar jullie slapen toch al redelijk in het ritme.
Geniet ervan en wij volgen jullie met veel plezier!

Groetjes John Anne & Tim

Miriam Peeters zei

Wat fijn jullie zijn in Amerika!
Ik wens jullie een hele fijne vakantie en heel erg veel plezier.

groetjes van Miriam

Alex zei

nette service van het hotel, ontbijten moet je toch iedere ochtend. Dat brandalarm is inderdaad niet grappig als het afgaat om 1 uur 's nachts. ( overdag trouwens ook niet als er echt brand is )